اززبان چادر...
دانشگاه انتظار پس از گذشت قرن ها هنوز313 فارغ التحصیل هم نداشته... به راستی چرا؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهید نسل سوم72 و آدرس shahidnaslesevom72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 580
بازدید کل : 19980
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1




آمار مطالب

کل مطالب : 144
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 90
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 580
بازدید سال : 2475
بازدید کلی : 19980
اززبان چادر...

نام من چادر است

نام مادرم حجاب و پدرم عفاف است

روزگارم بد است و از همه شما دلگیرم

شما از من خوب محفاظت نکردید

از من که میراث خانمی پهلو شکسته هستم

خوب میدانم چه دردی کشید تا من را برای شما به ارث گذارد

و شما با من چه کردید

شما کار را به جایی رساندید که میخواهند من و مرا با زور و بگیر و ببند به دیگران غالب کنند

و من خوب میدانم چرا کارم به اینجا کشیده شده

شنیدم که میگفتید اگر میخواهی کسی را خراب کنی از او بد دفاع کن

و شما با من همین کار را کردید

عده مرا تبدیل به استتاری برای گناهانتان کردید

تا بگویند فلانی زیر چادر هر کاری میکند

و باعث اینکه قداستم کمرنگ شود شدید

عده ای مرا به تمسخر گرفتید

عده ای از میان من دست های تا آرنج عریان تان و موهایتان را بیرون گذاشتید

مرا به هر جایی بردید

از شانه به شانه ی نامحرم در تاکسی و دانشگاه و میان پسر ها

تا کافی شاپ و محیط های فاسدتر

هنر پیشه هایتان مرا فقط برای فیلم بازی کردن خواستند

و شما هم با من فیلم بازی کردید تا در نقش دختری معصوم باشید

عده ای از شما در کمال بی شرمی به من مدل دادید

تقصیر خودتان را گردن من انداختید

و شکل مرا عوض....!



تعداد بازدید از این مطلب: 364
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود